Beställning och betalning

Hur går beställningsprocessen till?

  1. Välj din Nordiska Tunnan inklusive alla tillbehör som alltid ingår.
  2. Välj betalningsmetod.
  3. Ange dina kontakt- och leveransuppgifter och bekräfta beställningen.

Efter att du har beställt kommer Nordiska Tunnan att hålla dig uppdaterad via e-post om betalningsbekräftelse, tillverkning och leverans av din badtunna. Vår lokala transportpartner kommer att kontakta dig för att arrangera en lämplig leveransdag.

Hur lång är garantin?

Nordiska Tunnans produkter har en garanti på 12 månader. Vår kundservice finns dock tillgänglig för att hjälpa dig med frågor och support under många år framöver.

Kan jag betala efter leverans?

Ja, du kan välja att betala efter att badtunnan har levererats till din adress. Vi utför en kreditkontroll innan vi påbörjar tillverkningen. Fakturan skickas när badtunnan har levererats hem till din tomtgräns och ska betalas inom 10 dagar, vilket ger dig möjlighet att kontrollera produkten innan betalning.

Banköverföring

Om du föredrar banköverföring skickar vi en förskottsfaktura till din e-post när vi mottagit din beställning. När vi har mottagit din betalning bekräftar vi detta via e-post och startar produktionen av din badtunna.