Hur går beställningsprocessen till?
- Välj modell, storlek och eventuella tillbehör för din Nordiska Tunnan och lägg dem i varukorgen.
- Välj betalningssätt och ange dina kontakt- och leveransuppgifter.
- Bekräfta din beställning.
När du beställer hos oss får du en personlig kontaktperson som finns med dig hela vägen. Vi värderar relationen högt och finns alltid tillgängliga via mail, telefon eller chatten för att göra din beställning så enkel och trygg som möjligt.
När din badtunna är redo för leverans kontaktar vår lokala transportpartner dig för att boka en tid som passar. Transportören säkerställer också att du är hemma och kan ta emot din Nordiska Tunnan.
Hur lång är garantin?
Nordiska Tunnans produkter har en garanti på 24 månader. Vår kundservice finns tillgänglig för att hjälpa dig med frågor och support under många år framöver.
Kan jag betala efter leverans?
Ja, du kan välja att betala först efter att badtunnan har levererats till din tomtgräns. Vi samarbetar med våra trygga partners Resurs och Klarna för att erbjuda denna möjlighet. Det ger dig chansen att få hem badtunnan och i lugn och ro kontrollera allt innan fakturan skickas.
Kan jag delbetala?
Vi erbjuder delbetalning med Resurs, du kan delbetala på 24 månader helt räntefritt.
Banköverföring
Om du föredrar banköverföring skickar vi en förskottsfaktura till din e-post när vi mottagit din beställning. När vi har mottagit din betalning bekräftar vi detta via e-post och startar produktionen av din badtunna.